HOMECOMING

Hello, swedish people!
Nu är jag hemma från Puerto Rico. Det har varit härligt att få komma bort från kalla sverige i en vecka, fast den veckan har gått väldigt fort måste jag säga!
Jag kan ju börja berätta om lördagen då vi flög dit.
Jag var ganska rädd då planet började rulla framåt, men det gick över.
Vi for på dagen satt det hann bli mörkt och då såg jag hur london och paris såg ut på kvällen ;)
Man såg bara lampor och så.
Vi kom fram kanske 10- 11 på kvällen och sen åkte vi buss i ungefär 40 minuter.
När man kom fram var man väldigt trött så man gick bara och la sig.
Söndagen, var helt fantastisk, då hade vi kommit från sverige som var kallt till Gran kanaria som var väldigt varmt. Vi gick såklart ner till stranden den dagen och sanden var sååå varm!
men vattnet var där emot som en svensk sjö på sommarn, inte så varm men det gick absolut att bada i.
Måndagen tror jag inte vi gjorde nått speciellt, for till stranden chilla och gick till shoppingcentret.
JO, maria fyllde 50 och då åt vi på en resturang (fast det gjorde vi alla kvällar. förutom en)
Tisdagen for vi till Maspalomas på en badpark som var sådär, den var inte jättestor men det dög åt mig!
Men bussresan dit måste vara den värsta bussresan jag någonsin har åkt.
Jag såg mitt liv passera flera gånger. hehe.
Nämen han som körde var helt galen, han lekte med andras liv och man ska inte cykla förbi han när han kör.
Han sa bara
- Madre Mia , No No, In out in out ..! ;)
Det är serpentinvägar där och han bara gasa på och sen tvärbromsa. Det var ju bara som ett litet vägräcke mellan vägen och "stupena" och där var det hemskt att sitta och bara titta på men det var ändå kul på något sätt. Det var en upplevelse.

Haha vi for till Grancanaria, på en badpark i Maspalomas för att se en Djugården IF handduk... :-D
En katt som var vid min och kristian lägenhet hela tiden. DET KRYLLADE AV KATTER DÄR!

Tordagen fyllde Julia 20 och då åt vi på Steak House det var jättegott!

Fredagen for vi på marknaden i Mogán.
Det var väldigt många människor där.
Och då fyllde kristian 18!
han fick fara och fiska i tordags.

Hehe en man. EXOTISCH!


Mamma ger ut pengar, AHHH..!
The whole gang - mamma, pappa, göte. + mannen i bakrunden.

Kristian, Jag och Andre såg fiskar.
vi åkte båt hem från marknaden.
På denhär resan har Andre lärt hos hur man gör Human flag eller vad det nu heter men det heter nu att man gör en andre.
det sista vi gjorde på fredagskvällen var att spela minigolf.
Alla kvällar skålade dom vuxna med shampagne( vi fick sammanlagt 4 shampagner på den här resan. 3 av nått konstigt företag och en av fritidsresor för att det var så många som fyllde år på den här veckan.)
Också flög vi hem, 4 på morgonen stod bussen utanför vårat hotell.
Jag vill gärna tillbaka dit, det var härligt.
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0