ANNAMOABEALINNÉA

jag har haft en bra nyårshelg!
På självaste nyår var Moa och Anna här, vi såg på TV, åt, spelade robot unicorn attack (haha...), åt, badade, åt igen, sen var det ett nytt år och efter det så spelade vi sällskapsspel!
Anna sov över hos mig till söndagen (fre-sön) och vi körde skoter, och hade kul som vi alltid har!
Sen på kvällen for jag till Bea och vi hyrde film He's the girl heter den och den var ganska bra.
Sen såg vi på nån annan film och sen en annan ;)
Jag sov över tills idag och nu är jag hemma, själv Krille är borta, mamma på jobbet och pappa sover vid tvn (tror jag, han brukar i alla fall göra det.)
Imorgon ska jag till stan, träffa Linnea, fika lite och gå omkring i staden.
Sen ska jag fara med bussen till Högland och prova den nya dressen.
Jag är så stressad!
Jag vet inte hur det kommer att gå på tävlingen som kommer den här månaden!
Jag minns knappt programmet!!
Och jag fick ett sms av Julia i morse att vi bara har TVÅ träningar kvar!
!

Kommentarer
Postat av: linnea

Men Ellen! kom igen, gör ett nytt inlägg! väntar....

2011-01-15 @ 11:09:00
URL: http://linnneaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0