Sjuk.

Hallå!
Jag har fortfarande inte träffat mina gamla lärare på idbyskolan, för att jag har blivit sjuk.
Jag blir aldrig sjuk, eller jo kanse 2 gånger per år.
Så jag har legat i soffan och sett på film i två dagar. Inget fel med det.
Igår såg jag fyra filmer.
Red: den var ganska bra, men konstig och lite svår att förstå ;)
Grown Ups: KUL!
Sex and the city: också bra film, jag kan inte komma på hur den var men.. den var inte dålig i alla fall.
Sex IN the city 2: bra, fast pappa tyckte den var konstig (också sjuk).
Idag har jag sett:

Toy story 3: jag gillar tecknat, och underligt nog så trilla en minitår i den här teckade filmen också.
( när jag var liten eller typ 6-7 år så grinade jag åt pokemon. Den gula grejen höll på att dö, jag är aningens skänslig för det ;)
The last song: väldigt bra! också en grinarfilm.
Fast jag kan ju inte direkt säga att Toy story 3 är en grinarfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0