gårens dag

Igår var en bra dag. Sista skoldagen för denna hemska vecka.
Jag garvade läppen av mig.. ;)
Jag vart halvt döv, Cherstins band var grymma! Och hennes dotter är nått utav det gulligaste jag sett.
När jag kom hem så såg vi på Let's dance.
OCH jag somnade med linserna, när jag vaknade i morse såg jag någorlunda suddigt. Jag måste tillägga att jag var något trött i går.
Men idag har jag och Anna varit ute och sparkat. Jag måste faktiskt illustrera det här annars fatta ni nog inte. Eller det kanske ni inte gör ändå. Jag är rätt dålig i paint :)
Men jag måste faktiskt såga att den här vart FETT SNYGG!! ;)
Jag körde in hennes huvud i vägsnödrivan, och dolly hoppade på hennes näsa. Jag fick Anna att gråta, både av skatt och av att hon fick ont..
Hejdå nu ska jag till anna och vi ska se på SCHLAGER!!

Kommentarer
Postat av: linnea

Haha, det låter som om du hade en händelse väckande hälg! :)

2011-02-07 @ 16:23:41
URL: http://linnneaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0