Trötter.




väldigt kuliga bilder i alla fall.

Idag har jag.. klippt gräsmattan, det är väl det bästa jag har gjort på hela dagen.
det har varit skönt att få sova till i alla fall 10 idag, annars hade det vart 06.15 :P

Jaha.. på måndag och tisdag ska jag köra moppe i stan.
i 1,5 timme!
3 timmar totalt!

det var tänkt att jag skulle göra provet på onsdag men jag ska flytta de.
jag har ju NO prov på onsdag vill ju inte få underkänt i nått av dom.

FÖRRESTEN!
Dansen igår, den var kul och man var väldigt glad.
Haha, jag tykte det var ganska kul, i början var det ingen från husum som var ute på dansgolvet men sen då jäklar!
Jag dansa mest med linnea för att vi är precis lika grymma på att dansa!

Nä nu ska jag gå och sussusovasåsött.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ellen!

DU MÅSTE HJÄLPA MIG MED MIN BLOGG!

den ser förjäkligut!

2010-09-11 @ 18:12:45
Postat av: Linnea

Glömde...

2010-09-11 @ 18:13:21
URL: http://linneaoberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

skrev vist fel

2010-09-11 @ 18:14:48
URL: http://linnneaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0