O n s d a g

HAllå!
Idag har jag varit riktigt genomblöt, och en aning pist.
fast jag har ändå vart riktigt glad!

Vi hade skoljoggen, det bara öste ner och jag hade fel skor och fel kläder.
Jag for till stan i blötabyxor och gympaskor.
Jag skulle köpa jacka men ångrade mig, jag ska kolla om det finns någon som är ännu bättre.
Bea upptäckte att hon hade mycke pengar och shoppade fyndsaker, väska mössa byxor och USB
jag köpte också ett USB det är det enda jag köpte idag.
Vi for hem till bea och simone frågade om jag hade på mig hennes byxor och det hade jag, nu har dom till slut kommit till rätta.( jag har inte tagit dom utan jag råkade få med dom från rix)
Jag har dansat.

På lördag blir det HARRY POTTER DAYYY!!!
Jag är hagrid, den glamoröse hagrid! ;)
Amanda is MY LOVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0