ta det på tyska.?

Jag klarade inte provet.. fick 51(alltså var jag 1p ifrån att få godkänt)
MEN jag ska göra omprov på tisdag,jag missar lärakännadan.
Mamma sover och pappa jobbar så ingen kan stutsa mig tillbaka, jag har kollat det går ingen buss till husum och inget tåg.

Blir alla sur nu?
Kan ingen annan i 9an ta min station?
Det är bara kexleken, jag hade ändå varit dålig i att hålla i en station.
Min största rädsla är om alla typ pratar och går omkring och jag måste säga till, det är jag jättedålig på för jag är blyg mot dom jag inte känner;)


Sådeså!
Jag köpte en tshirt för 50kr tckte det var en no big deal grej.
och ett par jeansleggins, svarta:)
och ett nagelack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0