en bulle om dan

Tjena,
jag måste vara den med minsta koll i hela världen.
Jag slutade tolv som alla andra dagar.
Och tänkte skönt, nu får jag fara hem tidigt idag med nån buss..
mamma sa att det skulle gå nån buss från Nola, men jag orkar inte stå och vänta på en buss hela dan så jag går ner på stan, får ont i huvet och vill hem.
Jag går upp till nola står där ett tag men inser att det inte kommer nån, så jag går ner till örnparken och kollar på alla bussar som kommer och far. KUL.
alla ska typ till bjästa eller själevad så jag går upp till stan igen och går där ett tag till.
Men efter ett tag går jag tillbaka till nola men efter ett tag går jag in till Lunbergs för mamma sa gå och ta dig en bulle! eller nått sånt, jag tar inte en bulle men nån brownie tjock söt och ganska äcklig kaka, då ringer jag bea och hon säger men nu kommer det ju en buss och jag skyndar mig ut men får vänta där ett tag.
TILLSLUT kommer bussen som jag ska ta hem, jag letar börsen men hittar den inte jag fick panik och kom och tänka på att jag hade lagt den på brickan på lunbergs, jag springer in och frågar om dom har sett en börs.
När hon frågar en till som jobbar där gräver jag i mina fickor och vad är det jag känner, JO MIN BÖRS!
jag ger en ursäkt till kassörskan och säger att jag har tappat den nån annan stans, springer ut och ser bussen åka......
Vad less man blir, jag kom ju hem i alla fall med pappa men endå, jag är så borta ibland.
r kommer en liten tabell va jag har gjort idag
kläckt 240 ägg ( hittils har jag nog kläckt ägg åt 500 Rocky Balboa's)
pressat 2313 tekakor
83 STORA kokos bollar
ganska många havrekakor (orkade inte räkna dom+ micke hjälpte mig)
han låter som Olle i pistvakt ;)
Jag tycker det är dags att jag får veta vem min handledare är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0