albinsord

Imorrn ska vi till stan för att ställa ut våra solfångare eller vad det nu är.
på fredag ska anna komma hit och vi ska se på nån film som heter shutter.
Rebecka berättade om den i bussen en morgon och den lät läskig.
På fredag ska jag stöpa ljus med släktingarna ( en tradition som vi har varje år innan jul)
Albin min granne är söt på alla sätt, han är typ smartare än jag, jag förstår inte att han som 5-6 åring kan säga att jag är omtänksam.
Jag vet nästan inte vad det betyder..
Albin om tre saker som beskriver mig-

Snäll, omtänksam, och bra att ha i världen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gu vilka gulliga ord albin tycker om dig! Vill ochså ha en söt granne som sejjer snälla saker till en!haha :P

2010-11-25 @ 22:09:41
URL: http://linnneaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0