T o r s d a g


Hallo,

Det åskade nyss så jag har haft jättetråkigt, utan tv och dator.. hehe

men jag ska berätta att jag nästan inte klev av i täfteå i dag, lasse ville inte släppa ut mig ur bussen utan han stängde den framför näsan på mig.. så jag skrek HALLÅ, HALLÅ, LASSE, LASSE!! då märkte han mig. är jag så kort att jag inte syns eller...?

NÄ´ämen det var ju konsert på skolan i dag, kul!
Bland annat var det ju Anna, Bea, Jennifer som sjöng dom andra som sjöng/spelade känner jag ju inte så bra.
Den var lite kort tycker jag skulle kunnat vara lite längre så att man missat idrotten ;)


Här är lite bilder från syskonskolandagen :b


Solplats'n och självklart finns headsetet där!

Söta dolly

Nått äckligt Stort kryp som var på bron eller i  taket

En fågel som först satt bredvid mig då jag sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0