S ö n d a g


Hoj!

Idag har vi ju haft uppvisning på Örnexpo, det gick väl bra förutom att jag tappade bort mig på vissa ställen.

sen for vi (jag och min familj) till Carro å Ante och fika och titta på deras nya hund som är en Chiwawa den var jättesöt!

Också har jag ätit munk(ar) he.he...

klyve och staplat ved + att jag har fått en bok av pappa som jag ska skriva upp hur många timmar jag har jobbat så ger han mig pengar sen när allt är färdigt!

Kristian har också fått en bok men min är mer pimpad än  hans för han har inte pimpat sin.. men det har jag.

FÖRESTEN!
jag drack ju mjölk på örexpo och då fick man en låda med ett glas, underlägg(ser ut som en musmatta) och ett tidtagarur. Jag tror inte ens jag försökte tävla eller jo det gjorde jag väl men jag kan inte halsa!
min tid var typ 5sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0