Prao, dag 4 del 1

Tjosan,

Jag och Linnea har varit grymt duktiga idag!
vi behöll lugnet när brandalarmet gick, haha;)

Här är en video på då larmet gick och lite mer!
Vi har diskat, diskat, diskat, diskat.. TUMMEN UPP!


Haha linnea ser så rolig ut när larmet går.( klippet är filmat från min mobil och är i 3gpp-format så det gick inte att vända på i movie makern)
Här är ett ca 4 minuters klipp på mig och linnea då vi kör lite brasilians kampsport mot varandra det heter visst capoeira ;)
/>

jag och linnea är ju bara nybörjare och har bara kollat hur dom i topmodell gjorde!
tror inte vi ska satsa på det här...



Kommentarer
Postat av: linnea

haha!Det gorde ont när jag snurrade inn i väggen :S

2010-05-28 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0