F r i d a y mit BEA

Tjolla!

Idag har jag vart på skolan och Bea kom hem till mej.
Vi åt runda bröd med ost och krydda på!
Såg på Hogan knows best.
for ut med moppen, det var sketa kul!
Vi körde runt på Täftevägen och vi skratta och skrek, jag tvärnitade bea TVÄRNITADE jag tvärgasade bea TVÄRGASADE!

Vi körde runt med cykelhjälmar! hehe ^^
Bea har et kort på oss men det har inte jag så ni får inte se det här.
Dolly kom springandes ner på vägen då vi körde, hon hade spårat oss ;o :P
Också såg vi beas bil komma på flygfältsvägen och då fick vi panik och bea körde hem det snabbaste som gick.


OBS! gammbild!! ;P

Nu ska jag till anna och äta tarte!
sen ska jag sova över tills imorgon och då är det Husumdagen!!
så om ni(alla mina fans) vill se mig får ni vara där 10.30-12.00..... Skoja

Justja
jag och bea har gjort den snyggaste prislistan i värdshistorien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0