Förresten




jag har bakat kladdkaka, hörde att bea sa att hon ville baka Kladdis på träningen så då vart jag också sugen på de, fasst jag skulle igentligen göra pizzabullar men det orkade jag inte då utan det gör jag ikväll eller i alla fall senare idag!

Här är receptet:

Maggans Kladdkaka 200grad. 20min.

2 ägg
3dl socker
1 tsk vaniljsocker
4msk kakao
1 krm salt
1 1/2 dl mjöl
100 gr. margarin

Ha i äggen och sockret, vispa det.
häll i vaniljsocker, kakao, salt, mjöl och det smälta smöret, vispa det.
Smöra en form och häll i smeten, ställ i ugnen.

20 min. senare...

FÄRDIGT!

Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeeeeeeea

du jag måste fortfarande markera texten om jag ska läsa ^o)



men ja, nu såg jag att du nämde mig där i inägget hahahahhahahaha jag hare tråkigt x))

2010-03-15 @ 18:34:53
URL: http://beaglud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0