T o r s d a g

Idag har varit en bra och rolig dag.
våran klass vann slitvargen, ÖVERLÄGSET!
Vi hade ingen lektion.
Vi fick sluta tidigare.
,
Haha, det var ju så att vi slutade väldigt tidigt typ 1, så då fick jag linnea johanna följa med ida till idbynskolan.
När vi kom fram kom jag på att dom hade haft kortdag så inga elver var kvar.
Vi visste inte vad vi skulle göra så vi började gå hemåt.
Jo, vi gick in på Strömsknallen också sen gick vi hem med några stopp. HaHa.
När vi kommit till där Fredrik bor(tror jag) kom 2 bussen från idbyn... vi hade gått i onödan + att vi hade med oss världens tungaste väska!
Men kul hade vi!!

Så då åkte vi hem med Sickan.

imorrn är det Skolavslutning. Jag kommer först att fara till stan efter avslutningen och se kussen julia ta studenten, sen fara hem till dom och sen fara till ida, sorgligt nog får jag inte bada för mamma.... :'(((
nu lyssnar jag på bandit rock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0