gårdagens westernfest

Det var skitkul!
hoppas det blir något liknande nästa år!

Blev mycket knäppande 426 bilder från igår.. inte illa, haha;)
fast det var inte bara jag som knäppte det var... linnea, alva, jag minns faktiskt inte.. var nog lite trött igår.

Det var ju lag och i mitt lag var kristian olle lisa daniel anna och jag såklart med i.
Det gick inte så bra för vårat lag vi förstörde en stolpe och en häst, hehe :)

Ja men det var riktigt kul, vi åt mat och jättegod efterrätt!
Ska lägga ut en bild på linnea för att hon ville det, den är jättefin!



Det kommer fler sköna bilder från igår.




We are family, I got all my sisters with me!!
familjen annorlunda..


Var på utkiks tornet eller vad det nu är :)



Mina fina "KRUSINER"






Fick en klubba.. lakrits klubba!


Hej med er, jag ska gå och göra nått, har ont i nacken vet inte varför men hejhej!!


Kommentarer
Postat av: emelie

nej men så söt bilder ellen! :D

2010-06-21 @ 22:42:02
URL: http://emeliennygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0