hejhå letsgå!

jag är med i en tävling igen, jag tror jag är lite tävlings.. beroende jag tävlar om jag ser en tävling, det  kanske inte är nått fel med det!;)
Men tävlingen är på Fokis.se
här är själva inlägget INLÄGGET


Det är en tävling på Saray.se vet inte vad det är för sida men dom säljer smycken i alla fall.
1a pris är ett presentkort på 700 spänn inte dåligt!
2a pris är på 300 spänn, inte dåligt det med!
3-7 pris är ett par valfria örhängen från märket MIN II


Annars är jag förskyld, blir väl som förra årets rix att man skålar varje morgon och kväll med Kan Jang :)
fast det är ju ett tag kvar tills dess men jag var förskyld länge förra sommarn med så vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0