Hallå

Datorn funkar, internet funkar.

Det har hänt mycket sen sist, Salem konserten, skeppsmaln ulvön, ja och nästa vecka far jag på "långresa" i en vecka.

Jag kan ju börja med att lägga upp nån bild på salem.
jag stod längst fram och hade kameran med mig så jag tog ganska många bilder men det var svårt att få nån bra bild för han rörde sig så mycket ;)


sen var jag ju i skeppsmaln och hälsade på Linnea Alva Anton Maria Ulf




och sen var det ulvöreggattan man var på





jag tog en fjärilsbild i år igen på nästan samma ställe med samma sorts fjäril :)

Jag ska göra en jämförelse från förra året till det här året om hur ulvöhotellstället har förändrats, det är jätte snyggt där inne!


ehh, man ser det inte.. så mycket men det syns på nära håll!


Nu ska jag gå iväg hoppas det blir fint väder imorgon med!
föresten jag gick 1 mil på ulvön... jag fick blåsor på lilltårna av foppapjucksena.

HADE BRA !!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du är igång igen jag tycker att det är så roligt att läsa din blogg :P

2010-07-20 @ 20:34:00
Postat av: sara sjösse:P

satan vad snygga bilder blev typ kär i bilden på fjärilen:O:P

2010-07-22 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0