HELGEN

Den här helgen har varit ganska kul!

Fredag: Då var det disco först var det mycket liv med småbarna men när det var dags för mellanstadiet var det typ inga som kom... ;p

Lördag: Jag for till stan kpte lite praktiska grejor som hårsnoddar, shampoo(köpte fel så jag fick med mig två shampoo flaskor ist för att det skulle bli en med balsam)
hårnålar, örhängen, ansiktsvatten och ansiktscreme.
Anna hade genrep tror jag så vi möttes på stan och sen for hon hem till mig och sov över.  vi åt dipp;)

Söndag: Maria fyllde år så att vi for till henne och åt fika, Göte skulle testa ultraljud på pappa så då gjorde dom det, haha:P Jag har också varit på träning, gjort lite matte och sett på Annas konsert.
Och nu sitter jag vid datorn och skriver ner mina dagar.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket smart med shamponna

2010-03-02 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0