bulldag;)

idag bakade vi vaniljbullar på skolan jag var med Frida och det var kul och det vart gott!

efter skolan for jag Linnea Madde Jennifer och hennes mamma och köpte godis läsk och popcorn till discot på fredag.
Jennifers mamma höll på att glömma Linnea på Lidl parkeringen!x3
Och killen på ÖoB fattade ingenting när Linnea frågade om popcorn;p

Jo jag fick min tröja som jag beställde typ i januari igår så det var kul! Den är svart med ett tryck av en färgglad hörlur eller vad det nu heter den ser ganska rolig ut kanske kan lägga ut en bild senare, inte nu ska gå och se på tv som jag gör So oft ich kann!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-25 @ 15:42:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0