1 vecka!

Nu har vi klarat en vecka i skolan!

Den har varit ovanligt awesome!!

Vi har 3 nya lärare i alla fall jag , jag vet inte vad alla heter men tyska läraren heter i alla fall Valborga tror jag;)

Idag när jag åkte bussen gjorde jag illa mig. Jag skulle sätta mig på ett säte men det gick för snabbt och jag typ hoppade ner i ett säte och landade på en hård grej, jag fick så ont i låret satt jag mådde dåligt ;b
Och linnea bara skratta men det är en liten bulle på låret nu, vet inte om det är lite svullet eller om det är en bula... kan man ha bulor på låret?

Oj, jag glömde säga att jag höll på att bränna upp håret!:O
nä det lät kanske lite dramatiskt men jag brände ganska mycket, höll i 2 ljus i handen också böjde jag mig fram och DÅ smattrade det!
jag vart förbannad på allt, efter det..


Ja men i alla fall Sanna sa att hon hade framkallat lite bilder och det ville jag med, jag har så grymt många bilder på datorn som jag skulle vilja ha framkallade!

jag håller snart på att somna... g'natt..!

En av bilderna jag tänker framkalla, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0