Sista april

Nu är jag ledig!! vi får ju en dag extra ledigt den här helgen, känns bra.
Imorgon på sista april ska jag vara med Moa, Linnéa, Amanda o Johanna. Vi ska umgås bada och säkert ha kul! .. Hoppas jag ;D
Sen på lördag är det 1 Maj och pappa fyller 41, och jag vet vad han ska få ( I love it) och vi ska också gå maj tåget med drillen som vanligt, jag får ha blå uniform i år! jag trodde faktiskt att dom skulle försöka tränga in mig i en röd.

Alla är sjuka nu, det var bara 11 eller 12 i våran klass idag.
Jag hade 2km test idag också och det gick skit som det har gjort alla gånger förutom första gången jag hade det då jag fick typ 09.20 min och nu ligger jag ungefär på 11. 20 min. 2 hela minuter på 1 år... min kondition är inte bra nu.
Jag måste börja springa! :)

Föressten var jag på stan igår.
Då köpte jag
avslutningsklänning, byxor, linne, headset, subwaymacka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0