tuesday

I natt sov jag skitdåligt! j*vla flugor!!! annars är det väl bra:) jag har inte skrivit här sedan i fredags tror jag, men det är för att jag inte varit hemma.
LÖRDAG: först stan med mamma och köpte jeansleggins från Vila. sedan gick vi ner mot hamnen och köpte glass och såg på segelbåts tävling (Cost Race) sen for jag till Ida och där hos Ida fick jag testa på att paddla Kajak, Riktigt kul! efter det så åkte vi till Safari och åt, jag tog kebabtallrik ( gott men det vart för mycket(:) sen for vi såklart till hamn- festen och där träffade jag min kusin Anna och Julia så då var vi med dom ett tag men sen gick julia till sina kompisar så då vart det jag Ida och Anna... efter hamnfesten sov Anna över hos mej.
SÖNDAG: Var med Anna på stranden, sen for jag till Julia och sov över där, Bea sov också över hos Julia. Vi cyklade lite och åt glass och friterade bananer ( jag åt  inte friterade bananer) sen så såg vi på film tror jag.
MÅNDAG: Var hos Julia hela dagen sen var jag hemma hos bea i tjugo minuter sen kom mamma och vi for till bursjön och åt jordgubbar och vaniljsås sedan for vi till farmor och farfar och såg Lotta på Liseberg sen for vi hem och såg på Beck- Mannen utan ansikte.

och idag har jag inte hunnit så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0