sommar och SOL

Nu har jag förstört min gamla bakrund som jag var så nöjd med... men satt dit en annan för tillfället:) inte så snygg men det är bara för tillfället:D
jag har igentligen inte tid att sitta här men jag ska bara skriva färdigt, för jag måste ju ut i det finfina vädret!:3
Jag är inte direkt så bra med det här bloggandet så om det är någon som vill ge mej lite kritik och hjälp skulle det vara bra!

Jag vill bara säga att jag är med  i en GRYMM sida! och sidan heter gratismakeup!
här är länken till dom som vill tjäna pengar på att bara ha roligt på en chat-sida!:)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=185769

NU FÅR DU 50 POÄNG OM DU BLIR MEDLEM PÅ MIN LÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0