lite design och lite problem...


Jo nu är det ju såhär att jag är rätt så dålig på det här med design tekniken och all som man ska veta, men jag har faktiskt gjort en bakrund (stolt) ;)  och jag har lagt dit en profilbild x) jag tycker den är så fin och det är såklart på mej själv! men det är inte jag som har ritat den utan min kusin Anna som ritade mej i bikinimode 2009 ;)

Annar har jag solat lekt med min lille granne och målat en liten bit av garaget. Jag hade tänkt att bada idag men det blir imorgon istället.

oj jag höll nästan på att glömma att jag har gjort en signatur också! men jag förstår inte riktigt hur man gör men jag kommar nog snart på det ;P 
header jobbar jag med så den dyker snart upp;)


Ha Dé Bra Ellen Nylander

Kommentarer
Postat av: HHELENE

söt design det blev! :)

2009-06-27 @ 00:11:50
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0