Jaa...

HejsanHoppsan!

idag har jag inte hunnit göra något men jag har tänkt att spara och jobba in pengar så jag kan köpa några grejer som jag just nu inte har råd till:) 
annars är det fint väder (som vanligt haha! inte för att det har varit det så länge men.) och jag har inte tänkt att sitta inne så länge men jag skulle bara skriva det här inlägget. Det blir lite svårt att skriva ett inlägg när man bara kan vara inne på datorn klockan 9-10 på morgonen, för att min brorsa sover och jag får ju inte använda datorn igentligen men han vet ju inte att jag gör det om jag sitter och bloggar på morgonen!;) ;D  SMART VA!?

här kommer grejorna jag vill ha:)



converse, 600-700                       jeans, ???                  jeansshorts, 349

Kommentarer
Postat av: Dilin

fina skor:) kolla in min blogg du me^^

2009-06-30 @ 12:45:55
URL: http://DtwiinD.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0