fredag, 26-jun-09

Ida sov över hos mej igår och vi badade och var på stranden jättelänge,  och det var inte så bra. vi vart väldigt väldigt solbrända! kunde typ inte sova inatt ;) men imorn blir det hamnfesten med Ida men först ska jag fara till Ida och sen far vi och äter på SAFARI med "idbygänget" som det kallas ;) jag tappade min mobil igår! :O men Ida hittade den. Och nu ska jag fixa lite på bloggen ska t.ex. skriva efter regn kommer solsken efter varje inlägg och skriva en liten text när man ska skriva en komentar :D Haha vad tycks om den nya Headern??? både jag och Ida har den på våra bloggar, kolla in Idas blogg på  www.idagid.blogg.se fin blogg dé! så ni bara vet det så är det vi som har gjort headern :)

Kommentarer
Postat av: idagid ;)

HE È GESCHWINDT!

tveksamt på att jag kommer sova skönt inatt ;p

kanske paddling imorrn också ;D

min header har försvunnit:O också där det står IDAS BLOGG! men det vet du, men jag vet inte vad jag ska göra ;o men jag tror dom ser att vi har gjort bilden men det blev så snygg! :D

2009-06-26 @ 16:31:00
URL: http://idagid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0