Synen.

Nu har jag varit på synundersökning, och  det visade ju sig att jag har väldigt dålig syn.
Han som kollade mig sa att han tyckte det var sjukt att jag hade gått såhär i 1 år, ungefär.
också sa han att jag ser bäst på 1 meters håll och efter en meter börjar jag att kisa lite smått!
Ni kanske förstår varför det har varit svårt för mig att se tavlan.
Han sa också att det gick snabbt för min syn att ändras från långsynt till närsynt, OCH jag kommer inte få bättre syn med tiden, snarare sämre därför kommer jag att ha glasögon hela mitt liv!!!

Jaja jag kan inte bestämma glasögon själv, Bea vill du hjälpa mig?
du är väl duktig på sånt, ja, att veta sånt som är snyggt och inte snyggt!

Linnea
ville att jag skulle lägga upp nån bild på henne, så här kommer en!
julgrans grejer i bakrunden inne på pappas kontor... julgransfot och mini granar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0